søndag 30. september 2012

kongen av campingplassen

Ni hao! 

Denne helgen har jeg vaert paa obligatorisk camp med ISE, og moett massevis av andre utvekslingsstudenter.Aah,  saa mange herlige mennesker! Saa mye latter og rare paafunn, rare spraak, skikker, kulturer og massevis av nye venner. Love it! Her kommer et aldri saa lite bildedryss.

Jeg fant en nordmann!!!! Lykke aa snakke norsk igjen. Haha, vi hadde sykt mye morsomt, blant annet med aa skremme folk i moerket. Alle planene ble selvsagt lagt i full offentlighet - paa norsk - noe som gjorde alt 10 ganger morsommere. Dere skulle bare sett de vettskremte kineserne da vi hoppet broelende ut av skogen!! Gir Norge et godt rykte, jadda. 

 Min vertsmor var med paa campen, og tok med seg ikke mindre enn 2 bagger og en koffert - for to netter borte. Hun er forberedt paa alt! Til og med halloweendekorasjoner ble med ned til campen, etter et spoekefullt forslag fra min side.

Stakkars Vicky er fra Colombia, og var doeden naer naar det var 10 grader om morgenen. 


 Klatring sto paa programmet!

Helt til toppen! Skremt? Ja. 

 Victoria fra Brasil og meg. Hun er awesome! Forhaapentligvis faar hun kommet paa besoek til Quincy om ikke saa altfor lenge.


 Duckman! Internspoek.

 Vi hadde mange aktiviteter, som klatring, volleyball, basketball, en form for strikkhopping (video kommer, dere! var sykt goey), men imellom var det en haug med venting.
 I kjent stil: Min vertsmor som filmer meg gjoere noe rart. Denne gangen er det aa hoppe ut fra et grisehoeyt taarn, festet i en taubane..
Jeg synes det var veldig lite logisk aa hoppe vekk fra det eneste trygge stedet, og klamret meg godt fast i stolpen..

 Men jeg gjorde det til slutt! Weee, saa goey


Tvang min vertsmor opp i strikkhoppingen! Og filmet det hele. Vet hun var veldig glad i meg da

Nydelige Vicky, skal gi henne slange i bursdagsgave

Nussnuss!

Trekloeveret:) Herre, er saa glad for at disse to jentene bor rett ved meg. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem! 






 Maa bare fortelle historien bak det her: Vi hadde en "scavenger hunt", noe som gikk ut paa aa finne diverse ting paa kortest mulig tid. Da vi var ferdige, sto vi igjen med en hel del ting, og en av dem var to pennies. Vi ville ikke kaste penger i soepla, saa i stedet gjorde vi noe mye bedre: Vi brukte dem som lykkemynter! Vi jentene gikk ned til innsjoen i solnedgangen, gikk ytterst paa brygga og sto i en tett sirkel og holdt godt tak i myntene. Saa sa vi hvert vaart oenske paa morsmaalet vaart, ettersom ingen av oss hadde det samme. Jeg snakket norsk, Victoria portugisisk, Cristina slovakisk, Niki tysk og Vicky spansk. Deretter snudde vi oss, og kastet myntene baklengs ut i innsjoen.


 Fikk en kinesisk venn under en av lekene! Han tror han er 17 aar, men er ikke helt sikker siden Kina har et merkelig tidssystem. Bare et funfact.
Lina gjoer seg klar for aa skremme folk! Haha, nordmenn paa tur ass. 

Og naar jeg endelig kom hjem, tror dere ikke jeg fant doeren til Narnia!! Lover dere!  Katten gikk inn i skapet mitt, og pooof - saa var Boots vekk.


Verste var at han nektet aa komme ut ogsaa, han trivdes svaert godt i hulrommet under gulvet.. Hah.

 Meg og Muse! Jeg laaner bort haaret mitt, hvis dere lurer paa hva den ulne lua egentlig er for noe rart.
 Lina og jeg kjoeler ned hendene, for aa putte dem i nakken paa uskyldige forbipasserende. Artig tidsfordriv!
Skogstrollene! Haha, saa mye goey!

Okei, saa dere som maa ha det inn med teskje: Har hatt en bra helg. Fikk ogsaa endel nyttig informasjon ( blant annet alt ISE kan sende meg hjem for - det er ikke lite, og jeg tror ikke akkurat organisasjonen ville noele med det heller..) ogsaa fikk jeg vite om alle turene jeg kan ta i loepet av aaret. Ahh, jeg vil dra paa alle sammen! Men hoeyest paa oenskelista staar hawaii og florida, saa skal se om jeg ikke faar til det. (Oensker meg penger til jul, folkens!

Naa tar jeg kvelden, haaper alle hjemme har det bra!

Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar