fredag 14. september 2012

Friday Night Lights


Heihei!

Som dere ser, i dag har det vaert hjemmekamp. Oriole power! Eller ikke, for vi tapte jo igjen. Bigtime. Men det gaar bra, her er alle nesten like glade uansett hvordan det gaar, og jubler som om det skulle vaert OL om de greier aa flytte ballen 10 meter. (kompliserte regler, jaa)


 Men jeg hadde det - som dere ser - kjempekoselig! Her er fotballkampene mest sosialt, hvor mye folk foelger med paa spillet er ganske begrenset, haha.
I dag tok de enda mer av, og cheerleaderne kastet ting til publikum og alt mulig. Og dere skulle bare sett det sinnsyket livet som broet ut da vi scoret vaar foerste touchdown, etter to minutter spilt! Korpset spilte, alle paa tribunen reiste seg og klappet og hylte, cheerleaderne tok helt av, og kommentatorene druknet helt i all lyden. Det var goey, det! Synd at det var vaar foerste og siste touchdown,

Det har kommet en ny jente paa skolen fra Colombia, og min forklaring paa spillets regler var som foelger: De der ute paa banen dytter og slaar hverandre, og vaar jobb er aa klappe og rope naar resten av tribuna gjoer det.

 
Orioles, ja. Det er forresten en fugl hvis noen lurte, det er ikke bare et random navn paa skolelagene vaare.

Nicole, Kelsey, meg, Vicky og Ana. Soete jenter!



Alltid like morsomt, det der. Kelsey er awesome!

... og kjaeresten hennes spiller paa fotballaget, saa hun bruker bortedrakta hans. Akkurat riktig stoerrelse.

Meg og Vicky fra Colombia. Hun er kjempeblid, og hver gang hun hilser paa folk gir hun dem klem og sann fransk kyss paa begge kinnene.

 


Ogsaa korpset da, med sine pelsdotter paa toppen av korpslua. Ledet av supermann junior, paa stigen der borte.
 Og der sier vi takk for tapet, og takk for i dag.
 
Funfact: Naar gutta paa fotballaget taper, saa blir de saa sinna naar de kommer i garderoben at de slaar inn skapdoerene med bare hendene. Tror de taper ganske mye, visstnok er halvparten av alle skapene slaatt inn. Skal ta bilde av det en gang, haha.
 
Utenom kampen har det vaert en helt vanlig skoledag, bortsett fra at jeg har byttet fag - igjen - og ble endelig kvitt US history og freshmennene! Aah, lykke. Og istedet faar jeg government med yndlingslaereren min, og det varer bare i et halvt aar, saa etter jul kan jeg gjoere noe goey. Pluss at jeg fra naa av har vekttrening som et skolefag. Det kommer antakelig til aa bli en katastrofe, og jeg vedder paa at alle de boese gutta kommer til aa le av meg. Men vel, det kan jeg leve med. Og etter et aars vekttrening banker jeg dem sikkert uansett. (Right)
 
Men nu tusler jeg til sengs, skal moete opp 06 50 paa skolen i morgen for aa rekke crosscountrystevne. Gjesp.
 
Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar