onsdag 12. september 2012

Finnes det, liksom, sport i Norge?

Hola!
Og hvis dere ikke visste det: JA, vi har sport i Norge.Til og med basketball og fotball, som var oppfoelgerspoersmaalet. Haha, maa jo bare le litt. Og naar vi snakker om det, jeg har ogsaa blitt spurt om: Har dere telefoner i Norge? Ja, dere baker vel alt broedet selv der borte? ++
 Og ikke minst: Saa du bor i Norge? Awesome! meg: Jepp, Norge, nord i Europa vet du. Svaret jeg faar: Aah, Europa! Omg, jeg har studert Europa!!

Og jeg bare: Nice. Hoeres ut som et fantastisk studie min venn, naar du ikke visste at Norge var et sted i Europa en gang. Men det sa jeg jo ikke hoeyt, da.

Uansett, i dag har vaert en ganske saa standard dag. Skole, crosscountry, middag og lekser. CC i dag var slitsomt og sinnsykt varmt, 30 grader og langintervaller er ikke verdens beste kombinasjon. Men samma det, for 30 grader er verdens beste kombinasjon for typ alt annet!

Min digge nye hettegenser! Kan ikke gaa paa amerikansk skole uten en saann, altsaa :)
 














Dette er min ikke saa gode venn matteboka. 950 sider med ting jeg laerte i fjor.
Ogsaa mine fine neglelakker da. Artig.

Tja, ellers har jeg gaatt til butikken, som viste seg aa vaere ganske mye lengre unna enn det
virker som i bilen. ( For selvfoelgelig kjoerer vi over alt) Saa gikk i saann en halvtime hver vei. For en pinsett. Dyrebar pinsett, for aa si det saann! Men, jeg fikk meg jo en digg Quincy High hettegenser ogsaa, saa er egentlig kjempefornoeyd. Lover dere, skole-, stats- og USA- ting er big business her borte altsaa. Dere skulle bare sett det ene huset borte i gata, med gigantisk amerikansk flagg, svaert Michigan-flagg, doerskilt med stars and stripes, og bilde med det amerikanske flagget og "God bless America" i vinduet. Patriot, det faar man si!

Snakker om ting jeg vil si: Jeg er til de grader misunnelig paa alle ungdommene som faar kjoere bil her! Da jeg gikk hjem fra cc-treninga i dag, saa kjoerte en av gutta paa laget forbi meg og vinket. Han kjoerer alene, sin egen bil. Og ikke minst: Er et aar yngre enn meg!! Urettferdigheten svir, og det blir ikke akkurat bedre av at Michigan state ikke lar meg ta lappen her, fordi jeg visstnok ikke er "bosatt" i staten. Saa naar jeg kommer hjem, blir det 25.000 rett ut, for noe jeg kunne gjort for 2000 her borte, i tillegg til at jeg ikke engang faar startet med kjoeretimer foer jeg fyller 18. Takk.

Naa skal jeg lese litt hungergames og spise, snakkes!



Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar