onsdag 19. september 2012

Be confident

 
Heihei!
Min onsdag har gaatt som foelger: Skoletimer, lunsj, skoletimer (takk kjaere treningsgud, som soerget for at det kun var teori i styrketreningen i dag), og crosscountrytrening. Slitsomt som alltid.
Men fant iallfall en hyggelig hilsen paa skapet mitt, som lysnet opp dagen litt!
Var nemlig et par seniorjenter som hadde vaert rundt og hengt opp smaa "slagord" paa mange av skapene. Be strong, don't let the haters bring you down, den typen ting. Jeg synes det var saa koselig gjort, at jeg tok bilde av min lapp, og legger den ut he. Saa kan dere ogsaa vaere selvsikre, hihi.
 

Etter skolen hadde jeg en lang og god prat med min beste Elise, var saa hyggelig aa hoere stemmen hennes igjen. Savner henne, haaper virkelig jeg faar se henne igjen snart. For dere som ikke vet det er Elise en av mine aller beste venner, og hun er ogsaa paa utveksling i aar / www.eliseintheusa.blogspot.com / Det rare er at vi begge hadde muligheten til aa komme hvor som helst i hele USA, og saa havnet vi braatt i samme stat, kun to timer unna hverandre. Det er flaks, det!

Saa turet det ut med min "hemmelige" date igjen. Kjempekoselig, hihi.
Mitt humoer naa.
 
Lots of love, fra en bliid Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar