søndag 16. september 2012

Fairday, funday




Bonjour madames et monsieurs!
Soendagen min startet med verdens verste alarm, ettersom en viss norsk jente skulle vaere med i kirka. Heldigvis hadde min snille vmor laget diggdigg frokost, saa overlevde! Og jeg trengte litt aa gaa paa for aa si det saann, for den kirka var vel ikke helt min greie. Det var en artig opplevelse, ettersom alle er saa mye mer gira her og det er storskjerm og ordentlig musikk. Og innlevelsen fra dem som preker er bare helt enorm, saa det var morsomt aa oppleve. Budskapet hadde jeg derimot endel problemer med aa fordoeye. Jeg vil ikke leve i en verden der man maa tro at gud er viktigere enn alle menneskene som lever her og naa, og heller ikke at dersom man ikke lever etter guds oenske, er det strake veien til helvete naar du doer. Ellers takk, du.
 
Men dagen ble bedre! Etter kirka plukket vi opp vbror Jacob, og dro paa et fair i Centreville.
Det var awesome! Et fair er et samlingssted ala Momarkedet, hvor de selger maasse god (og kjempesunn) mat, man kjoerer karuseller og de har masse dyr, og visning av dyrene.
Hovedgrunnen til at vi reiste dit var at Kaitlyn, datteren til Michelle som er en venn av vertsmor, skulle vise en hest der. Hun var flink. Det var ganske morsomt aa se alle hestene der, ettersom alle hestene og rytterne var i ordentlig cowboystil, skikkelig gjennomfoert. Bare se paa bildene!
 
Caramel Apple, min nye yndlingsdessert. Saa godt!


Friterte snickers og oreos, noen? De friterer serioest alt her borte.
 
 Funnel cake! Vet ikke noeyaktig hva det er for noe, men smakte godt. Klassisk fairfood, som min vmor uttrykte det.
Se, bittebitteliten ponni. Saa en hund som var dobbelt saa stor, haha!


Flinke Kaitlyn!
I ekte cowboystil

Smile!

Michelles utvekslingsstudenter, Rodrigo og Veronica pluss deres vertsbror Anthony har det goey.


Haha, vakkert. Jeg ble mobbet av 7-aarige Anthony etter den karusellen, han sa jeg var altfor redd og skrek..

 My bro, Jacob!

Etter mange timer der, saa var det full fart hjem, ettersom jeg maatte rekke min foerste ekte amerikanske date. Det var standard middag ute, foer vi dro til en saann park med masse ender og gjess osv. Veldig koselig kveld, amerikansk dating kan anbefales!

Naa sier jeg god natt, skal lade opp til en ny uke paa skolen. Med vektloefting som fag, haha! Kan bli interessant.

Lots of love til alle der hjemme,
Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar