onsdag 26. september 2012

heyya

Bonjour, madames et monsieurs!
 
Oensker aa dedikere dette innlegget til min bestevenn blogspot, som i lange tider har nektet meg aa gjoere bildene mine store, skrive bildetekster, og som i dag valgte aa laste opp alle breddebildene mine som hoeyde og nektet aa rotere dem. Takk. Takk. Takk.
 
Meen, til hyggeligere nyheter: Jeg lever! Og har det fint, da. De siste par dagene har vaert busybusy, og selv naa prioriterer jeg bloggen framfor leksene jeg burde ha gjort. Men skal gjoere dem etterpaa. (kanskje)
I gaar var det crosscountrymeet igjen, et av de stoerste for denne sesongen. Mitt loep i gaar var virkelig ingenting aa skryte av, ikke ble jeg topp 10, fikk daarlig tid, loep feil inn mot maal, og jeg vet med meg selv at jeg kunne gitt mye mer. Ikke goey.
Men heldigvis loeper jeg med verdens hyggeligste og beste lag, saa vi troestet alle hverandre i gaar. Love my team! Og naar bussturen hjem bestaar av allsang av slagere ala call me maybe, saa maa man jo bare le og gaule med.
 
Crosscountrykaraoke! heh, flott bilde ja

Soete Olivia!

Vi ble litt solbrente da, liksom

 

Hahaha! Zach kan graate paa kommando, og jeg maatte jo utfordre han til aa gjoere det. Men naar jeg dro fram kameraet, saa GJEMTE han seg? Hva?!

Leder, da vettu. ( Koedda. Det var oppvarminga..)

Team prayer foer loepet. Det er visstnok helt vanlig her.





3-2-1 - QUINCY!
 
I dag har dagen gaatt som dager flest, skole, trening (tunggt. Kroppen min er saa ikke vant til 10-11 oekter i uka, og iallfall ikke 6 miles loeping dagen etter et stevne) Men jeg troester meg med Butterfinger, som er min nye uvane. Sjokolade med peanoettsmoer. Verste er at jeg egentlig ikke liker det saa godt en gang, det er bare at det smaker saa godt etter trening..
Etterpaa kom Rachyl og Dalton over, og vi spiste middag, chillan med film og testet bryting. Endelig er det meg som har eldre soesken aa bryte med, haha. Veldig koselig kveld!
 
Avslutter med dette bildet fra NY, fant det paa fb'en til Oda og liker det saa godt!
Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar