tirsdag 11. september 2012

Crosscountrymeet!

Heihei!
Uniformen sin det! Skal noen runder med selvbruning til foer de fargene ser bra ut, hehe.

Dette har vaert en laaang dag. Er kjempetroett for tiden, ikke spoer meg hvorfor! Eller egentlig, saa vet jeg jo at det er fordi jeg ikke sover nok. Skolen starter altfor tidlig, det er det som er problemet! Haha. Det jeg egentlig ville fram til, er at jeg har konstant smaasovnet i hele dag. Dere vet, saann naar oeynene bare lukker seg, og saa skvetter man til (og ser ut som man har anfall) naar man innser at man sover? That's me. Normalt ville ikke det gjort meg saa mye, men i dag er det jo 9/11 minnemarkering. Og det er definitivt ikke under en saann markering at man vil sovne..


Anyways, etter skolen - eller faktisk foer skolen sluttet - saa reiste hele crosscountrylaget opp til et stevne paa Lesley High, omtrent en time herfra. Hele gjengen skulle loepe 5 kilometer loep, med unntak av meg og Liz, fordi vi er newbies og ikke har mange nok treninger til aa loepe offentlig enda.
Men vi var flinke supportere, og heiet fram laget vaart. Elsker hvordan lagspiriten er her, selv om man driver individuell idrett, er man likevel et team som baade hjelper, motiverer og troester hverandre. Det er kjempemange koselige folk paa CC, saa er veldig glad for at jeg begynte!

 

Opplagt som vanlig!

Loepeskoene mine. Min ventstre midttaas verste fiende, faar ALLTID gnagsaar.

See, jeg har tatt snikbilder i dag ogsaa! Motstanderskole, tjohei.


Noe som har overrasket meg veldig da, er den enorme mengden med prat om aa ta alle mulige snarveier. Og jeg bare: ehh, staar treneren og forteller oss at vi skal jukse?! Men det viste seg at en crosscountryloeype kun bestaar av en hvit linje, og det er visstnok lov aa ikke foelge den noeyaktig. Hvilken margin "noeyaktig" er, er det ingen som helt vet..

I oyeblikket chiller jeg i sofaen i stua, og det er helt moerkt ute. Skal ogsaa hilse fra et stykk malende katt som ligger ved siden av meg i sofaen, og antagelig har tenkt aa bli blogger i sitt neste liv. Si hei Boots! Naa har jeg planer om aa rusle til sengs. Snakkes!

Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar