mandag 24. september 2012

Bloggaholic.. not

Hoowdy people!

Stikker bare innom for aa si at jeg har det straalende, men er en smule travel! I dag har dagen bestaatt av skole, trening, digg middag med vertsmor, lekseerr og en tur til et fair med Tyler og to av hans venner. Et fair er typ momarkedet, karuseller, boder, masse dyr, og en hel haug med mat som legger seg rett paa sideflesket. Men akkurat det bryr meg ikke, for oeyeblikket har jeg 10 treningsoekter i uka, og spiser dermed akkurat det jeg har lyst paa! Som i dag var elephant ears, caramel apple++
Hadde det iallfall superkoselig!

Tommel opp for dagen i dag!
Varsity jacket, folkens! Dette er den type jakken som saa godt som alle high school elever har, iallfall om de er paa Varsitylaget ( foerstelaget) i noe som helst. Man broderer nemlig navnet sitt foran og bak, skolens emblem ( for ikke aa glemme at jakka er i skolefargene) og sporten sin bakpaa. Gjoer man det bra i noe skolerelatert, saa faar man bokstaver eller merker til aa sette paa jakka. Og vinner man medaljer for skolen, er det en hel del som putter dem ogsaa bakpaa der! Og nei, dette er ikke min jakke. Jeg er ikke med paa football eller bryting, og mine medaljer for skolen er heller faa. Men jeg skal skaffe meg min egen, da.
 
 Saa dette er min natt: Bloggings, lekser og kakao. Hoeres ut som en fantastisk kombinasjon, med tanke paa cc-loepet jeg har i morgen. Tulla.

Avslutter med en sang som absolutt alle hoerer paa her borte:

Og ja, countrymusikk er det det gaar i her borte. I dag saa jeg til og med noen som gikk med cowboyhatt! Og jeg bare: Cowboyhatt?! For real? Saa jeg akkurat to personer - mennesker, homo sapiens - som helt aerlig gaar i offentlighet i cowboyhatt? Woooow.
Og med det sier jeg takk for meg!
Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar