lørdag 15. september 2012

Herlig dag!

Hola amigos!
Aah, jeg har saa masse aa fortelle dere fra i dag, at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne en gang!
Men som det logisk tenkende vesenet jeg er, saa starter jeg med begynnelsen, og jobber meg utover. Les hele, gonna be worth it!
Klokken 07:00 reiste vi fra skolen, til et crosscountrymeet. Mitt humoer eskalerer med klokka, og jeg var derfor ikke akkurat i mitt ess kan man si. Men jeg klarte meg! Bildedryss fra loepet:
 Kelsey og Nicole lookin' good!
Rheanna's standardpositur paa cc-loep. Forrige gang gjorde hun det da vi heiet henne inn mot maal, haha!

Resirkulert Quincylag

Yes, endelig fikk jeg loepe! Jeg maatte loepe JV ( Junior Varsity) ettersom man maa kvalifisere seg som topp 7 paa laget for aa loepe Varsity eller foerstelagtet. Og jeg har jo ingen tid aa kvalifisere meg paa. Spilte forsaavidt ikke store rollen, ettersom jeg bare fikk loepe 2 av 3 miles pga for faa treninger. Det var igrunnen kjempesurt aa hoppe ut da, ettersom jeg laa paa tredjeplass og hadde antakelig tatt andreplass.. De andre paa laget heiet masse, noe som var utrolig goey! Fikk senere vite at de hadde gaatt til treneren og bedt han om aa vaaeer saa snill aa la meg fullfoere, siden det gikk saa bra. Det var hyggelig, det.


Paa vei ut mot smerten, haha. Liz henger paa! Ikke saa rart, ettersom jeg kaan ha sagt noe saant som: If you walking during the race, I'mma kick your butt! Hehe. Det virket, da!
Gutta vant forresten lagpremien, saa gratulerer til dem.
 
Etter meet'et dro jeg med noen andre fra laget til tacobell. Jeg haiket med Tyler, og fikk for foerste gang i mitt liv kjoere convertible! - husker ikke navnet paa norsk, saann takloes bil, dere vet. Han har sykt kul bil, det er en hvit mustang med braa stereoanlegg. Og jeg bare: Helt greit aa kjoere med deg!

 Vinden oedela haaret mitt.. Men det var helt greit, fordi det var awesome! Maa si jeg synes livet var ganske fint, der jeg kjoerte rundt i en convertible i sol og 28 varmegrader, mens vi sang Payphone av full hals.
 
Her er min meget stabile sjaafoer. Kremt. Neida, han er flink. Bare litt glad i bremsene. Og gassen.
Maa bare fortelle dere nordmenn om min internspoek ogsaa. Vi kjoerer gjennom et marked i en by, og jeg setter paa DJ Broiler sin gamleste, den roesk meg i strikken, skloette paa, ja. Paa fullt volum. Amerikanerne paa gata skjoente ikke noe, (ikke han i bilen heller) og jeg bare sitter der og ler for meg selv. Artig!

Like it.

Saa, etter en goood stunds leting etter plassen, kom jeg endelig fram til bursdagsselskapet vertsmor var i. Der moette jeg igjen Veronica og Rodrigo! De er utvekslingsstudenter, og awesome.

Saa turet vi hjem, for vertsmor maatte fikse seg til et saann arrangement teatergruppa har. Se saa fin hun ble! My pretty hostmom!
Jeg derimot, vendte nesa mot Rachyl (vsoes) sitt hus, hvor hun bor med kjaeresten sin og hans familie. Det var bonfire-tid!

Tok bilder i maisaakeren. Inne i den gikk vsoes seg bort en gang, skikkelig. Bare en funfact.

 

Tantebarnet til Rachyl og grisen Bernie. Soete begge to, men maa si at gutten vant. Adorable!

 Grilltid, og det var poelser paa menyen. Love my sis!

Etter hvert reiste vi ned til byen, for aa finne mer mat, haha. Drivethrough klokka halv tolv og musikken paa full styrke, det er amerikansk det!

Her er vi! Etter milkshaken dro vi paa Walmart, for det er oppe 24/7. Bare for moro skyld! Fant noen utrolig soete oerepropper da, tror jeg maa kjoepe de.. Hihi. Skal forresten fortelle dere historien om gullfiskbollen ogsaa, men det maa vente til i morgen. Naa skal det soves, etter en laang og herlig dag!

Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar