mandag 10. september 2012

Getting ready for halloween

Heihei!
Nok en dag har gaatt her i det store utland (haha), uten de helt store begivenhetene. Med et dramatisk unntak av at jeg moette paa en tornebusk (plante..) under crosscountrytreninga i dag, noe som gav knaerne mine et ikke saa veldig pent utseende. Nok om det.
 
Senere i dag begynte min foretaksomme vertsmor aa pynte til Halloween, kan ikke si annet enn at jeg gleder meg! Og ja, det er halvannen maaned til den 31.oktober, men huset har allerede et ganske stort antall gresskar og fugleskremsler plassert rundt over alt. Paa verandaen hang vi i kveld opp lysende gresskar, og spindelvev, og andre lys. Til og med Boots har sine egne gresskar, altsaa! Awesome.
 
Gjett hvem sin julestroempe da dere?! Min vel!
 
Og naar vi snakker om hoeytider: Naar jeg snakker om aa gjoere mest mulig ut av Halloween, gjett hvem som har ... 24 store esker med julepynt i kjelleren? Jeg telte! Og da mangler det tre stykker, som er stoerre enn kofferten jeg hadde med meg hit. Man starter med aa pynte til jul saa fort thanksgiving er over, har jeg faatt beskjed om. Gleder meg til det, lover aa gi dere bilder!
 


Looks great in the dark!

 





Ny look i dag ogsaa!

Naa skal jeg straks ta kvelden, i morgen er jeg supporter paa crosscountrymeet! Gonna be fun.
Lots of love, Stine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar