torsdag 1. november 2012

Halloween, crazy days

Aloha! 

Wow, jeg er helt gaaen naa jeg. De siste dagene har tatt helt av med Halloweengreier. De siste ukene har det bare blitt mer og mer gresskar og spindelvev og spoekelser utenfor husene, og butikkene er bare mer og mer fulle av halloweengreier, og klasserommet til Mrs. Andridge likesaa. I gaar var jo selveste dagen, hele skolen kledde seg ut og det var kostymekonkurranser, utdeling av godteriposer fra medelever (Akkurat som paa mean girls, dere) og masse rart. Elsker at folk tar saa av her, det var liksom folk som gikk med badebassenger rundt magen, faraoer, zombier og alt mulig bare paa skolen! Etterpaa var det enda mere goey, det var halloweenparade i Quincy og etter det var det trick or treating for ungene. Og Rachyl, meg og Daulton. Haha.






Dont mess with the creepy doll

 The doll and the jailbird. Passende, haha

Godteripose paa skolen, med de eneste ordene Tyler kan paa norsk som hilsen. Kan dere lese dem? Smeltet litt naar elevraadet kom inn med den, altsaa. 

Selve trick or treatingen var utrolig koselig, det var saa kjempesoett med alle de smaa barna i kostymer som loep fra hus til hus, og de voksne som kledde seg ut og sto foran husene sine for aa dele ut nettopp godteri. For ikke aa snakke om alle dekorasjonene! Har jeg tid en dag, skal jeg ta en rundtur og ta snikbilder av alle halloween-husene i gata. Verdt aa se! 

Ellers gaar alt fint som vanlig, loerdag var det siste crosscountryloepet for sesongen. Regionals, som var veldig goey! Jentelaget var et stykke unna aa komme til state, noe vi var forberdt paa. Jeg satte personlig rekord med saann 30 sekunder, saa var igrunnen fornoeyd likevel. Smilefjes! Etterpaa stakk laget paa Pizza Hut, foer vi reiste videre til et haunted house in jonesville. Et haunted house er rett og slett et gigantisk spoekelseshus, med alle tenkelige maater aa skremme deg paa inni. Det er masse folk som er ansatte i et saant hus, og jobben deres er aa hoppe opp naar folk forventer det minst, forfoelge dem og rett og slett skremme vettet av alle som vaager seg inn. Supergoey!

Her kommer et lite bildedryss, enjoy!

 Mitt gaerne lag, haha!





Vi hadde pastamiddag foer regionalsloepet. Slik moeter gutta opp... Er morphsuitene overalt i Norge ogsaa naa? 

Dette er mattelaereren min. Han fikk ikke gaa i fred stakkars, haha.
 Power posing!
 Yesda, forrige uke hadde vi 25 varmegrader og shorts - og vannkrigvaer. Misunnelig?



                                                      Gonna miss these people

Men ja, naa er det ikke mer 25 grader og shorts.. Hurricane Sandy tok nemlig knekken paa finvaeret ganske lett, og naa har vi behagelige 8 grader, regn og hagl. Ikke at jeg klager, for all del, vi i Michigan er overhodet ikke i fare for orkanen. Sender all medfoelelse til dem som er det!

Og uansett, jeg kan takle regn og kulde. Thats's what norwegians do best! 

Igjen, haaper alt staar bra til med alle der hjemme. 

lots of love, Stine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar