onsdag 14. november 2012

Today I'm gonna do what others won't, so tomorrow I can do what others can'tb

Heihei!
I dag har jeg vaert paa crosscountry banquet, det vil si en samling for crosscountrylaget med mat og premieutdeling etter sesongen. Koselig, kommer til aa savne dette laget saa masse!!
Ooog, gjett hvem som fikk sin foerste varsity letter og pin, a? Hihi, foelte meg saa amerikansk da altsaa.
Saa mamma og pappa, naa maa jeg nesten ha en varsity jacket aa sette den paa... ;) Uansett, her er et lite utvalg av bilder fra i kveld, og da vi var paa state championships. Funfun! Det var forresten paa en gigantisk bilbane, forventet aa se Reodor Felgen komme rundt svingen naar som helst. 


Power pose, haha

 Dette er coach Crabbs, treneren vaar. Stakkars fyren har sittet oppe til 3 hver natt de siste dagene for aa redigere videoen av sesongen vaar.. Dedicated, kaller man det!




Varsity letter, pin og award! Wee. Lat som dere ikke legger merke til at jeg ser tilbakestaaende ut 



 Soete jenter! Sjekk ut smykket til Nicole, det er faktisk en norsk enkroning som jeg gav henne. Hun satt den paa et smykke og gaar med den hele tida, hvor cute er ikke det?
 " Look, I'll pretend i'm still skinny as i was in crosscountry season!"

Blir ikke lett aa reise fra han her nei...

Og seee her! Jeg moette paa den fineste Elise da vi begge var paa state. Guri, jeg savner henne! Det var ikke lenge vi fikk sett hverandre i og med at laget mitt reiste sin vei omtrent naar hennes kom.. Iallfall, det var ufattelig koselig aa moete henne igjen :)

Naa skal jeg legge meg, good night!
Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar