tirsdag 20. november 2012

hilsen fra superkokken/sykt barn

Heihei!
Denne uken har gaatt som de fleste andre uker. Skole, lekser, crossfit ++
I tillegg har jeg tilbragt mye tid hos Tylers bestemor, ettersom hele familen hans fra hele landet var samlet der for aa feire thanksgiving. Likte dem kjempegodt! Det sved ogsaa ganske saa mye da tanten og onkelen hans inviterte meg og Tyler ned til dem i spring break ( de bor paa grensen til Florida..) og jeg maatte si nei siden jeg ikke har lov til aa reise steder uten vfam eller ISE. Elsker aa vaere utvekslingsstudent innimellom.. Tulla, det er mer likt fengsel.
Meen, her klager vi ikke! Naa skal jeg nemlig vise dere hva jeg gjorde loerdag:
Lekte kokk! Det gikk ikke saa altfor bra, focacciaen satt seg fast i bakepapiret og ble ikke ordentlig stekt..
Og dere skulle sett vertsfamiliens ansikter naar jeg dro fram alle groennsakene som skulle i biffsalaten! De ble ganske bleke... Haha, amerikanere ass.
Bildedryss:

 Focacciabroed! Akkurat som vi lager det hjemme, mamma


 Hadde til og med paa meg forkle! Det er husmoren sin, det
 Daulton skygger unna, haha.
 "Neei Rachyl, den maa stekes foerst..."
Er ikke lett aa lage mat her i huset, gitt
 "Your socks smell" "Na, they dont. Wanna check?" "Sure"........
 Hehey, jeg fikk dem til aa spise salat! Stolt nordmann setter sitt inntrykk paa amerika
 ingen kommentar..
 Desserten jeg lagde var tilsloerte bondepiker, og familien elsket det

 Brant tunga da jeg stekte broedsmulene til tilsloerte bondepiker.. Syntes fryktelig synd paa meg selv.

 Og graat som en baby da jeg kuttet loek.
Yummi, desserten er klar!

Iallfall, all maten ble spist opp og alle var fornoeyde (eller saa er de bare veldig hoeflige, haha). Resten av kvelden gikk med til kortspill og film, veldig koselig. Jeg har laert vertsfamilien kortspillet "sol og regn" og vi drar spoeken paa hver eneste nykommer i huset, haha. Norske kortspill <3

Soendag brukte jeg paa aa chille'n med kjaeresten, dro han ogsaa meg paa kino for aa se den siste twilight-filmen. Jeg elsket den, han - not so much. Haha.

I dag og i gaar har jeg vaert hjemme fra skolen, ettersom jeg har faatt streptokokker og har ganske vondt i halsen. Tror jeg glemte immunforsvaret mitt i Norge, dette er andre gang paa to maaneder jeg har maattet ta antibiotika. Yey. Men det gaar egentlig veldig fint, jeg koser meg med teppe, kakao og criminal minds. Saa lider ingen noed, akkurat.

Haaper alt staar bra til med dere der hjemme!

Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar