mandag 26. november 2012

hakuna matata

Heihei!
Gjett hva jeg gjoer i kveld? Skriver essay om Macbeth. Om det gaar bra? Nei.
Eller, det er egentlig ikke noe vanskelig aa skrive det, er bare det at motivasjonen ikke er helt ... tilstede. Overhodet. Null. Niks. Nada.
 Saa istedet fordriver jeg tiden med nyttige ting: 
Feiter meg opp paa cupcakes.. Yum

Plager katten..
See, jeg fikk bok naar jeg hadde foredrag for ungene (om Norge i vmors kirke! Hun ene lederen hadde nemlig vaert i Norge paa ferie i sommer - "most beeeaauutiful country in the world"- og hadde med seg en bok paa norsk tilbake. Hva hun skulle med en bok paa norsk er et mysterium for meg, men hyggelig var det likevel. Skal fortelle om foredraget en annen gang!
Har en liten indre konflikt her naa
"Stine, naa maa du jobbe.. Du har allerede gaatt over fristen med det essayet her.."
I.Dont.Care.
















Der slo sukkersjokket fra muffinsen inn. Naa kommer jeg IHVERTFALL ikke til aa gjoere noe. Flotters, tror heller jeg gaar og legger meg.

Haaper alt staar bra til med dere der hjemme, og at dere ikke blir altfor bekymret for min mentale helse naar dere leser dette. Det er ikke noe i veien med den, loviir..

Hugs and kisses, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar