onsdag 24. oktober 2012

Pumpkin carving og Cedar Point

Hei alle sammen!
Naa har det vaert ganske saa stille paa meg en stund - igjen - og det beklager jeg. Men paa den positive siden, saa betyr det iallfall at jeg har masse aa fortelle om naa!
Helgen - i grunnen hele forrige uke - var nemlig awesome. Torsdag var jeg med vertsmor og noen venner av henne paa Olive Garden i Kalamazoo, og spiste masse god mat. Men aerlig talt, amerikansk italiensk og ordentlig italiensk er virkelig ikke samme greia, haha. Fredagen brukte jeg i og for seg til aa sove paa Tylers sofa, mens han saa paa film. Standard, sa du? Jepp.
Loerdag morgen var det klart for nok en herlig, grytidlig morgen hvor vi skulle ut paa crosscountryrace. Det var ganske saa artig faktisk, hele loeypa var et eneste gjoermehull og det var bortimot gjoermebryting hele veien! Men jeg PR'ed med et halvminutt likevel, saa var ganske fornoeyd. Saa turet vi heimatt, og endelig var det klart for en stooor amerikansk tradisjon: Pumpkin carving til halloween! Saa vsoes og typen hennes kom over, vi dekorerte (i mangel paa et bedre norsk ord) gresskarene og saa paa scary movies! Love those times with my host family.
Soendag morgen var det klart for et stoort hoeydepunkt: Tur til Cedar Point, en av verdens stoerste og beste parker! Med noen av verdens stoerste bergogdalbaner, gotta love it. Her kommer det lille jeg tok av bilder: 



Wiii, goey. Aerlig talt, naar jeg foerst kom til Cedar Point var jeg helt sikker paa at jeg heller ville doe enn aa sette meg opp i de stoerste berg og dalbanene. Men saa tenkte jeg yolo, og gjorde det likevel. Og fyyyy soeren, saa goey det var! Og jepp, jeg tok den gule der. 

Spente jenter som gleder seg masse!!


Soete Vicky tok med seg alt som trengtes til sloppy joes paa bussen, med andre ord et lass hamburgerbroed, ost og kjoettdeigsaus. Haha. Ikke at jeg klager da, ville sikkert sultet til doede om hun ikke hadde foret meg paa den 4 timer lange bussturen.

Se paa denne videoen, saa skjoenner dere hva jeg mener. Og jepp, pysa selv satt seg frivillig opp i denne. Det var utrolig goey, fallskjermhopp neste takk!

Her kommer et aldri saa lite bildedryss fra gresskarskjaeringen.. Kos dere!



 Krever konsentrasjon det her, altsaa.





Altsaa, jeg maa tilstaa at jeg ikke var saa altfor komfortabel med aa dra ut alle traadene og froene fra gresskaret. Det var egentlig skikkelig ekkelt, og det sier litt naar denne jenta har dratt ut baade kalver og lam..
Menmen, kom meg igjennom det levende! Og det gjorde heksegresskaret mitt ogsaa. Det var iallfall en skikkelig amerikansk opplevelse, som burde proeves. Det neste paa min checkliste over amerikanske ting aa gjoere er naa halloween. Det betyr pynting, det betyr kostyme, det betyr spoekelseshus, trick or treating, parader og masse masse mer! Gunna be fun.

Haaper alt staar bra til med dere der hjemme! Savner dere.
Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar