onsdag 10. oktober 2012

no time, no see

Hola, amigos! 
Beklageer for fravaeret her, det er bare at min hverdag her borte er saa til de grader hektisk at det er vanskelig aa faa tid til alt.. Den siste uken min har det skjedd utrolig masse! La meg ta dere med paa en relativt bildeloes tidsreise, gjennom min uke:


 I gaar var det crosscountrymeet, som ikke gikk saa fryktelig bra for min del. Sliter med en ganske lei hoste, og det blir jo ikke akkurat noe bedre av aa leope to 5K's loep hver uke! Men digger fortsatt laget mitt, og alle de rare tingene de gjoer. I det siste har gangnam style dansen vaert den store greia - dere vet den videoen med de dansende koreanerne paa youtube - saa det danses ved hver eneste anledning, haha. Dette bildet er tatt under en spontanoppvisning i gaarkveld.

 Og ja, det er homecoming week. Det er en uke hvor det skjer masse paa skolen hele uka, masse turneringer og sosiale ting, foer det hele ender med fotballkampen fredag kveld. Hver eneste dag er det et utklednignstema paa skolen, og hver klasse faar poeng for hvor mange som kler seg ut. Mandag var det kamuflasje, tirsdag var det favoritt tv show, i dag var det wacky day - kle deg saa stygt som mulig, dere skulle bare sett noen av folka altsaa! de tok av, brusflasker i haaret og hele pakka -, i morgen er det theme day, noe som betyr at vi maa kle oss etter temaet paa sangen klassetrinnet, foer det blir orange and black day paa fredag. Skal skrive et innlegg om hele pakka naar jeg faar tid, det er et kjempebra opplegg.

 Vicky, Ana og jeg gikk for gossip girl paa tirsdag. We got the attutude!

Fredag kveld var det hjemmekamp, saa jeg og Laura dro dit og hadde det koselig saann sosialt sett, men froyes raeva av oss, og maatte se vaart kjaere lag bli overkjoert av Reading. Ikke saa goey.

Jeg campet hos Laura fra loerdag til soendag, og gryyytidlig maatte vi opp for aa reise paa meet. Bussen gikk sju fra skolen, tjohei!
 ... Men vi holdt humoeret oppe! Haha, relativt troette tryner der altsaa.
 og see: Vi vant! Quincy's varsity jentelag vant sammenlagt av 27 skoler. Vi fikk stor pokal, yey!
 Heisann, bilder fra kampen..
 Naeh, regn? Aldri hoert om..

Etter kampen dro jeg og Nici til Vickys house, hvor vi fikk oss en liten overraskelse. Hele familien skulle nemlig paa pigroast ( grille en hel gris, groess) / bonfire / party! Det var kjempeartig opplevelse faktisk, ganske spesielt aa se flere generasjoner feste sammen, hoere countrybandet spille - ja, de hadde live band - leke rare leker og se folk som drakk opp ned fra kagger. Som en konkurranse, dere! De hadde ogsaa et svaert baal, og store mengder med geleshots paa sproyte, haha. De fleste tilbrakte natten der i campingvogner. Det var rett og slett saa erkeamerikansk som man faar det.

 Morgenen etter var vi paa en rundtur paa nabogaarden, som var sykt stor! Det artige var at jeg snakket med fyren som eide gaarden kvelden foer om at jeg kom fra gaard og bodde paa landet osv, og at vi har 30 kuer, og han bare : ok. Neste morgen kommer jeg dit, moeter samme fyren, og finner ut at gaarden hans har 300. Halla! ( denne siste infoen var myntet paa deg pappa) Kuene spiser forresten nesten bare mais her. (Ogsaa til pappa). Det er nesten bare mais paa jordene her, de er glade i mais apparently.  (pappa)

Naar rundturen var over dro jeg til Tyler, og tilbrakte resten av dagen der. Koselig :) Maa forresten ogsaa nevne at jeg akkurat kom hjem fra en feirings-kaffedate, cause my baby got accepted to Central Michigan University today! Gjett om han var glad, a. Si gratulerer, folkens :)

Avslutter med dette knallbildet av Olivia fra CC. Hun er groenn og skjoenn! 

Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar