torsdag 11. oktober 2012

hallelujastemning

Gjett hva som skjedde i dag, a! Fikk pakke i posten; melkesjokolade og brunost. aah, lykkefoelelse altsaa, dere skulle bare visst hvor mye bedre norsk sjokolade er enn amerikansk! Takk mami og resten av familien :)
Ellers i dag har jeg vaert paa skolen, loept bortimot 12 km paa trening, vaert med Tyler og vaert paa bonfire paa skolen. Vi har jo som sagt homecoming game i morgen, saa i kveld var det en liten oppkjoering med heiarop og konkurranse mellom klassene. I know you wish you were a senior! 
Baalet vi hadde var sikkert 3-4 meter hoeyt, og det svidde igrunnen alle som sto i naerheten ganske godt. Liker utrolig godt den school spiriten alle har her, at folk faktisk gidder aa moete opp paa kveldstid dag etter dag for aa stoette opp skolelaget og elevene. Haha, paa Mysen er skolen toemt paa tretti sekunder etter at klokka ringer..

Uansett, denne troette jenta skal soove naa, ettersom hun har en hektisk helg foran seg! I morgen er det skole, trening, homecoming game, evt homecoming dance og date, foer jeg skal opp klokka 6 morgenen etter for aa reise paa loep. Gotta love CC! Etter deet blir det skypedate med elibeste, foer jeg suser avgaarde til vmors teaterstykke. Og soendag er det kirke, foer vi turer opp til Battle Creek for aa shoppe. Og ikke faa meg til aa begynne med alt jeg skal rekke neste uke, siden da kommer jeg til aa bli sittende her hele natta.

Lots of love, Stine

1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg kjønner det er en ting du har missforstått en liten(stor) feil, du kjønner jeg(Ida) var også med å kjøpe den sjokoladen og brunosten, så jeg vil du skal gjøre om den komentaren der det sto, takk mami og resten og familien, og istede si takk Ida, mamma og resten av familen!:) Man hører det lyder bedre alerede! Ida

    SvarSlett