søndag 14. oktober 2012

lets go to the mall

Heihei!
Dagen i dag har vaert dyr, haha. Vertsmor skulle nemlig opp til Battle Creek for aa kjoepe noe halloweengreier med en venninne, og jeg lot meg etter mye smisking overtales til aa bli med. Dere vet jo hvor mye som skal til for aa overbevise meg om aa tilbringe dagen paa et kjoepesenter.. Tauet ogsaa med meg mine meget uvillige venninner Vicky og Nicole. Vi brukte alle over 200 dollar.. Flott, naa blir det ikke mye spising ute denne maaneden! Heldigvis er vi sammen om det, haha. Men fant supermasse fint, saa det var tre lykkelige jenter som forlot senteret etter minimale 6 timer. Her kommer et bildedryss: 



Etter kjoepesenteret dro vi til en halloweenbutikk! Det er saa amerikansk som det for blitt, svaere butikker med kun et maal : aa selge halloweengreier. De har bare oppe to maaneder i aaret, men eierne tjener visstnok godt nok til aa leve paa det resten av aaret. Det sier vel sitt om hvor mye folk tar av med kortet i disse butikkene. Personlig synes jeg det er ganske saa dumt aa kjoepe saa sinnsykt masse greier for en enkelt kveld, men underholdningsverdien i butikkene kan ikke benektes, haha.




 3x Michael Myers! Det er vel tre ganger saa skummelt som en, right?


Hilser hoeflig da vett. 

Lookalike?

... Mens Nicole tydeligvis stortrives med aa bli kidnappet av romvesner






Haha, de store figurene kan begynne aa snakke og bevege paa seg anytime, noe som er ganske morsomt naar folk ikke forventer det. Uheldigvis er det som regel meg som ikke forventer det, haha. Skvatt noe enormt av en gigantisk edderkopp som hoppet opp, og ikke mindre da kosten ved foettene mine plutselig begynte aa koste av seg selv. Haha. 

Ellers vil jeg skrive et par ord til mine kule besteforeldre i Dambua, som endelig har faatt seg iPad og internett! Gi dem en applaus, dere. Takker ogsaa for fint bilde jeg fikk paa mail, bestefar! Haaper alt er bra med dere :) Mange klemmer!

Og der sier jeg takk for meg, og god natt. 
Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar