onsdag 17. oktober 2012

hola

Heihei folkens!
De siste dagene har vaert hektiske som vanlig, i gaar var det crosscountrymeet. Min supre vertsmor og bestemor kom for aa se paa, og de heiet som vanlig hoeyest. Gotta love them!
Heldigvis begynner halsen aa bedre seg naa etter antibiotikaen, saa for foerste gang paa tre-fire uker kunne jeg loepe uten aa hoste. Det var lykke, det. Jeg kom paa 13. plass, ikke akkurat fantastisk men jeg er greit fornoeyd i og med at alt foeltes saa mye bedre med pusten.

Warm up
Amy et moi! 



Totally felt like running.. Not quite, haha.

 love

 Endelig ferdig, haha. Det stoerste hoeydepunktet med et loep! Utenom maten da, og sjokoladen som faren til Hunter deler ut. Han er alle sin yndlingsforelder, haha.

I dag har jeg vaert med Tyler og tvillingbroren hans Nate for aa ta tatovering. Funnyfunny. Jeg og Marina ( kjaeresten til Nate) hadde et haap om at de skulle graate, det ville vaert utrolig morsomt ettersom de begge to driver med bryting og liker aa virke ganske toeffe. Men den gleden fikk vi ikke, de viste ikke smerte omtrent.. Selv om det bloedde ganske ille der en stund.

All done! Haha, det var en stykk glad kjaereste som endelig hadde faatt sin etterlengtede tatovering. Velvel, jeg fikk iallfall min foerst! Noe jeg har vaert saa vennlig aa minne han paa daglig de siste 3-4 ukene. Vet jeg er snill, da. 

I morgen gaar turen til Kalamazoo for aa spise paa Olive Garden med vertsmor og noen andre folk. Blir koselig, og ubegrenset pastabuffet for ten bucks er vel det naermeste jeg kan komme til himmelen. 

God natt! Lots of love, Stine

PS: Mamma og pappa, dere sjekker jo aldri mailen deres, saa her er en beskjed: Har dere tid til aa skype paa fredag? Og har Mari noen bursdagsoensker? Klem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar