onsdag 3. oktober 2012

a hundred hugs

Hei!
Beklager min minimale tilstedevaerelse paa bloggen i det siste, men til gjengjeld kan jeg fortelle dere at jeg er tilstede mange andre steder! Men jeg har det fortsatt fint, med unntak at jeg har levd paa sjokolade hele dagen i dag. Ikke at det ikke har vaert fint - tvert i mot elsker jeg det - men er ikke sikker paa at mine skinnyjeans er like glade for det.. Og jeg KAN ikke vokse ut av buksene mine, ettersom det ikke finnes fine bukser her borte. Alle er liksom slengbukser, med saa lavt liv at man ser halve rumpa saa fort man setter seg paa en stol. Saa aa sitte bakerst i klasserommet dere, det er ikke et vakkert syn..
Heihei, dette er mine fine venner og meg. Liker dem. 
Snakker om bukser, det var faktisk et par stykker i government klassen min som lurte paa om jeg hadde blodgjennomstroemning i beina. Jeg rakte tunge og svarte ja. Senere spurte de om jeg loep saa fort fordi jeg var vant til aa loepe fra isbjoerner hjemme. Jeg sa ja til det ogsaa. Footballspillere, ass.

Men naa skal jeg legge meg, har faatt en ikke helt behagelig forkjoelelse og skal proeve aa sove den vekk!

God natt! Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar