torsdag 13. desember 2012

made my day

Awee, se hva jeg fikk i posten i dag! Soeteste Tina sendte meg pakke med julegaven min, brev og bilder. Aah, ble glad. Tusen takk Tina <3 


Herremin, savner disse jentene..





Savner vennene mine ufattelig mye.. Familien ogsaa.
Ikke saann aa forstaa, jeg har det fantastisk her og er uendelig glad for at jeg reiste, men saa lenge jeg er her er det alltid noen som mangler.
Skjer det noe morsomt skulle jeg oenske Eli var der med meg, har jeg en kjempetoeff treningsoekt tenker jeg at jeg maa fortelle det til pappa. Er det noe jeg trenger hjelp meg er det mamma jeg savner mest, og om jeg gjoer noe dumt skulle jeg oenske jeg satt i Idas kjellerstue med hele vennegjengen saann at vi kunne le av det sammen. 

Er vel bare en ting aa si: Love you all! 

hugs and kisses, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar