lørdag 8. desember 2012

Life is but a walking shadow

Heihei!
Amerikansk tid: 23:28. Status: Troett. Mission: Blogge

Naa kom jeg akkurat hjem fra vertsmors teaterstykke, hun var nemlig med i et juleshow kalt "A Christmas Story". Det er en kjempekjent amerikansk julefortelling om en liten unge som oensker seg luftgevaer til jul. Amerikanere elsker den, og den er igrunnen ganske morsom.

 Siterer en av scenene i showet: Laereren forsoeker aa gi elevene skyldfoelelse for aa ha faatt den ene eleven til aa fryse tunga si til flaggstanga, og tar hele talen om at de selv maa leve med sin samvittighet. "But us kids knew better. It's ALWAYS better not to get caught". Haha


Amy var nabo og kinesist servitoer, her i sitt flotte kostyme! Og ja, hun har oevd paa aa synge med kinesisk aksent de siste tre ukene.

Tidligere i dag var jeg paa internasjonal middag med utveksslingsstudentene i ISE, og alle hadde med seg en rett fra sitt hjemland. Jeg tok med meg tilsloerte bondepiker, noe som definitivt slo an! Det er alltid litt vemodig aa lage norsk mat, ettersom det bringer frem mange minner. Tilsloerte bondepiker betyr for meg shorts, solnedgang, terrasse, mygg, og  sommerkveld hos bestemor og bestefar. Gode minner!

Uansett, hadde det iallfall veldig koselig paa middag. Fikk ogsaa tilbud om aa hoppe paa en tur til New York neste uke, men tror nesten jeg maa takke nei av finansielle grunner. Jada, jeg har brukt opp pengene mine paa aa spise ute - igjen.
Eller vent naa litt her, faktisk var det egentlig julegaver jeg brukte de paa. Var til og med flink jente og fikk sendt hjem alle gavene for to dager siden! Stolt, altsaa. Saa naa er bare aa haape og tro at pakken kommer frem foer jul, og at dere der hjemme liker dem. ( Hvis ikke, saa har jeg ingenting imot det om dere vil ta en flytur over hit for aa bytte, hihi )
fra forrige helg

Ellers saa har jeg overnattet hos Vicky fra i gaar til i dag, tatt knekken paa hver eneste muskel i kroppen paa crossfit, var paa mitt foerste wrestling meet onsdag, spist et lass av vmors julegodteri og drukket enorme mengder kaffe. Love my life

Nu tar jeg kvelden her, snakkes senere!

Hugs and kisses, Stine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar