mandag 4. februar 2013

suuperbowl og andre rariteter

Heihei! 
Plutselig var det mandag igjen, og mandagsfoelelsen er ikke noe morsommere her enn i Norge. Ah, bare fire dager til helga folkens! Var relativt troett i dag, for det var nemlig superbowl sunday i gaar.
For dere som ikke vet hva superbowl er: Finalen i proffserien i amerikansk fotball. Det var altsaa San Francisco Fortyniners vs Baltimore Ravens. Det er sinnsykt big deal for amerikanerne, faktisk var det 109 millioner seere i gaar. Ikke skjoenner jeg hvorfor det, det var jo sinnsykt langtrukkent! De brukte soerenmeg 5 timer paa aa spille EN kamp. Og en kamp har 60 spilleminutter.. jeg var paa et en superbowl sammenkomst med venner, var veldig koselig og masse masse god (fet) mat! Null bilder, sorri. 


Ellers var jeg paa indoor track meet forrige uke paa Hillsdale College. Fysoeren, amerikanske colleger er saa kule. Selv dette pittelille colleget hadde fullsize svoemmehall, innendoers friidrett, flere superkule styrkerom, masse tredemoeller ++ Siklet nesten jeg, hvorfor finnes det ikke saant paa Mysen VGS?!

 Nickole og jeg proevde aa ta selvportrett.. Fikk fire iphoner opp foran linsa hver eneste gang. Snille venner, ja?
 McDonalds etter stevnet saaklart, er jo Amerika! Pose i lekerommet..
Nickole og jeg sverget en hellig ed paa at vi aldri skulle fortelle noen tidene vaare paa 800.. 

Resten av uka har jeg chillan med Jacob og Rachyl, vaert med Nici og Vici, trent, vaert med Tyler og ja. Samme gamle!

Naa har jeg matte aa gjoere, og bok aa lese. Snakkes :-)

Lots of love, Stine

1 kommentar:

  1. Hei! Ida lurte fælt på tiden din på 800m, vil løpe omkapp med deg til sommeren. Mamma

    SvarSlett