tirsdag 19. februar 2013

02.19.2013

Hola mes amigos! 
Den siste uken har vaert busy-busy, saa bloggoppdateringer har det ikke blitt allverden av. Velvel, saa forrige uke var det Valentines Day. I norge styrer vi ikke saa fryktelig masse med Valentines - slik er det ikke her. Her har jeg hatt rosa hjerter og kosedyr langt oppe i halsen siden romjula, for det var jo da Walmart satt fram alt sammen. Likevel maa jeg jo si at jeg smeltet litt da dagen kom, og jeg fikk se saa mange soete kjaerlighetsaerklaeringer, saa jenter faa levert blomster paa skolen og utveksle valentinskort i skoletimene. 
Ble ogsaa relativt blid da jeg fikk blomst og dikt i skapet mitt paa skolen. Desverre er jeg like flink som mammaen min til aa ta vare paa blomster, saa da jeg aapnet skapet falt blomsten i gulvet og ble hodeloes. Romantikeren selv. 


Etter skolen reiste jeg med Nicole og Vicky opp til Kalamazoo, for aa se Kalamazoo Wings spille sitt pink ice game mot Trenton Titans. Jeg har aldri sett ordentlig ishockey foer, det var faktisk utrolig goey!
 Rosa is for valentines

 K-wings
 Nicky, Vicky og jeg kom selvfoelgelig til et punkt i kampen der fokuset snudde fra spillet til spillerne selv.. Saa gjett om stalkerzoomen paa kameraet mitt kom til nytte da a! Kunne jo zoome inn paa alle som satt paa andre siden av banen. Vi klager ikke paa ishockeygutter altsaa!

 Og se hva soete vmor hadde kjoept til meg da: Kjempecookie!!

Dagen etterpaa var det kinotid, og jeg fikk sett Safe Haven, en sinnsykt fin film som alle burde se! Superkoselig :) Loerdag var det vmors dag med meg, og jeg fikk den interessante opplevelse av aa reise paa et homeparty for duftlys som engasjerte stort, og deretter bowling med noe utveksligsstudent greier. 
Min lidenskap for bowling kan beskrives ganske godt med dette bildet, men likevel hadde jeg det veldig koselig med andre "foreigners" haha! 
Soendag var det igjen kino, denne gangen med vmor og vbror. Nolifer, yes. Vi saa Beautiful Creatures, en film som virkelig ikke var verdt billettprisen! (ikke at jeg betalte den da, men likevel). Ble helt frustrert der jeg satt jeg!
Men kom fort over det da jeg reiste til Vicky etterpaa, og chillan med henne og Nici. Det var ogsaa hos Vicky jeg tilbrakte mandagen, og jeg hadde adskillige naer doeden-opplevelser naar vi kjoerte gokart og firhjuling i hagen. Tror ikke de har saa mange fartsgrenser i Colombia, for aa si det saann! 

Dagen i dag har vaert skoledag som vanlig (hadde fri i gaar pga. presidents day) og om ikke lenge gaar turen til taco bell med noen venner. See ya! 

Frem til neste gang kan dere kose dere med denne sangen, har hoert paa den sikkert 100 ganger de siste dagene.

hugs and kisses, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar