fredag 8. februar 2013

Lesson # 1: follow the rednecks

Heihei!
Enda noen dager har kommet og gaatt her i Q-town. Her har det skjedd mye og lite siden sist. Har blant annet:

Faatt ny - og badass- tatovering, haha. Tenker paa aa starte tattoo studio med resten av crossfitgjengen, dere ser jo hvor talentfulle vi er.. Haha

 Lekt i snoen. Fikk forresten fri de foerste to timene av skolen i dag, ettersom det var snoe eller glatt eller noe. Gotta love weather days - selv om du ikke skjoenner hvorfor du har dem.
 "Det var han som kastet snoe paa deg Amy. Helt sant" Her fra vbrors besoek forrige helg
 ... Kanskje vant Jake slaget naar det var snakk om skylda for hvem som slapp den snoen i nakken til vmor. Men jeg vant krigen, og sto foran inngangsdoera med armene fulle av snoe. Velkommen hjem!


 Denne uken har jeg ogsaa hatt old ladies kveld med Nici, shoppet litt og endel mer. I kveld har jeg vaert paa Coldwater (naboskolens) musical, som var veldig bra. Sovnet bare en nesten en gang. Etterpaa dro vi paa Meijer, og jeg laerte en viktig lekse : Follow the rednecks.
Sier det bare saann jeg, maken til ubehagelig handletur har ikke jeg vaert paa paa lenge! Ett stykk stalker, pluss pluss ++ Men jeg fikk i alle fall sett en lilla truck for foerste gang i mitt liv! Alt jeg lurer paa er: HVEM kjoerer en lilla truck?!..



Vmor tok ogsaa etpar snapshots av meg naar jeg ryddet ut av veska mi. Banan, 5 lipbalms, 40 kvitteringer, noen gummifisker, salmer, teaterprogram, bibliotekregning.. Yesda. 

I morgen tidlig reiser jeg til Kzoo for aa shoppe med bestejentene. Gleder meg masse! Selv om jeg egentlig er paa sparer'n, er jo braatt bare 14 dager til turen gaar til Florida, weee

Lots of love, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar