onsdag 27. februar 2013

Daytona Biiiiitch

Hilsen fra Florida, dere!
Tenkte jeg skulle dele et lite bildedryss fra Florida med dere :)
Koser meg kjempemasse her nede med masse koselige mennesker og 24 grader!
Turen ned var fryktelig lang, 20 timer i van er ikke spesielt goey.. Men vi gjorde det beste utav ting, det vil si: spiste enorme mengder cookies og spilte kort, sang og sov. 


Naar vi endelig kom fram, var taalmodigheten tynnslitt. Ergo:






Haha, nattmat paa hotellrommet - bestilt klokka 2 om natta, etter baade nattbad i basseng og loeping paa stranda. Liker livet i Florida!

Neste morgen reiste vi paa shopping. Victorias secret, pacsun, hollister, abercrombie, macy's +++ Elsker shopping her! Saa jaa... Om noen har lyst til aa donere penger til en veldig god sak ( victoria's secret bikini jeg forelsket meg i ), ta kontakt paa 517-617-1190!
Tok mange fine bilder naar vi ventet paa Tammy:








  Saa var det strandtid:



 Gruppebilde! Fotografen slet litt med zoomen skjoenner jeg, haha.. Vi er faktisk bare 14 mennesker paa denne turen.






 Fantastisk brune etter en laaaang vinter i Michigan! Kremt.

Utsikt fra balkongen:


 I dag var det en kjoelig morgen, jeg startet den med 5 miles paa stranda i solskinnet og en dukkert i atlanterhavet etterpaa. Det var herlig, det! Saa reiste jeg og tre venninner ned til "the boardwalk" for aa sjekke det ut - og kjoepe turistsuvenirer, haha.. Soo pretty:





 Ordentlige surfere!

 Skikkelig fotogen i dag..

intern spoek: Noen av oss sliter litt med aa uttale "beach" og "bitch" forskjellig, haha! #exchangestudentprobs
 Deretter reiste vi tilbake paa stranda - da hadde selvfoelgelig solen som stekte ved 12 tiden forsvunnet! Grr, frustrasjoenen var stor da vi saa at alle som hadde vaert paa stranda hadde faatt farge... Ikke vi.

Random moments:



Veeel, det er dette jeg har for naa! Har selvfoelgelig gjort mye mer enn hva som er skrevet her, men tar heller det senere naar jeg faar bilder fra andre. Overlater nemlig ansvaret for bildedokumentasjon til andre paa gruppa, er ikke fryktelig ofte jeg drar fram kameraet.. Ergo, tusen bilder naar jeg foerst tar noen!

Men nu skal jeg ture til sengs, maa opp tidlig i morgen ettersom vi reiser til Disney World. Saa see ya!

Lots of love, Stine

1 kommentar:

  1. ser ut som dere koser dere veldig, heldiggris!! hilsen mamma

    SvarSlett