søndag 2. desember 2012

Saa tenner vi det foerste lys..

vi tenner det for haap og glede. Det staar og skinner for seg selv, og oss som er til stede.. 
Var det ikke saann det verset gikk? Trist aa si det, men jeg har altsaa glemt det.. 
Denne uken har vaert omtrent som de fleste andre uker. Laaang skoleuke, altfor kort helg. Fredagen var jeg med noen venninner for aa se skuespillet som dramagjengen har, som virkelig var kjempebra! Det het Midsummer/Jersey, noe som altsaa var en mellomting mellom Shakespeares a Midsummer Night's Dream og Jersey Shore. Det morsomste var igrunnen aa se de menneskene som aldri aapner munnen paa skolen ta helt av paa scenen! 
Loerdag var jeg med Nici paa et Christmas Party - ala julebord - med vmoren hennes, veldig koselig! Nici og jeg ble smaalig oppgitt da, det er ingen andre steder enn 'Merica hvor de leier et stort, fint lokale, pynter bordene nydelig og leier inn musikk, bestiller massevis av fin mat - og saa serverer det hele paa plastasjetter og med beerpong-kopper! (dere vet de roede plastkoppene). Sukk. 
Julen er liksom noe helt anderledes her, ogsaa. Saa mye mer plastikk og gavestress.. Juletreet er plastikk, det er blinkende lys overalt og nissene er liksom ikke skikkelige nisser. Triste saker! Om noen sender meg gloegg og julebrus i posten, er jeg evig takknemlig. "valpefjes" 
 

Naa skal denne chicaen gjoere mattelekser/sove.. Ha en fin advent, dere!

Hugs and kisses, Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar