fredag 23. november 2012

Black Friday = galskap..

Heihei!

Jeg lever, dere! Men det er bare saavidt. Aldri kom mellom amerikanere og et begrenset antall nedsatte playstationer, det er omtrent like trygt som aa staa mellom tre antiloper og 500 utsultede krokodiller. Med andre ord, har du litt vett i hodet saa loeper du.

Black Friday er altsaa fredagen etter thanksgiving, naar butikkene har utrolig salg paa alt mulig rart. Alle tar helt av, folk blir drept hvert eneste aar liksom. Mange butikker starter salget klokka 12 natt til fredag, men folk staar i koe i timesvis utenfor doerene. Ja, enkelte setter til og med opp telt dagesvis i forveien. Slik sikrer de seg de beste tilbudene. Personlig tror jeg de ansatte har moro av aa se folk skrike, rope og slaa hverandre.

crappy bilde av koen vi sto i

Vi reiste som sagt til Jackson (etter x antall episoder med Criminal Minds, vel aa merke) og stilte oss i koe utenfor Kohls klokken 10 30. Der campet vi en stund - takk gud for at det fortsatt er relativt varmt her, 15 grader paa dagtid-, foer vi slapp inn i butikken. Innen det, strakk koen seg sikkert 500 meter rundt bygget.
Inne var det ikke bedre, og folkeskikken sank i takt med prisavslagene. De foerste 10 gangene noen dyttet eller kom borti meg holdt jeg meg til mine engelske vaner og sa sorry. Den tiende gangen ble jeg sinna, og hele resten av natta bare dytta jeg tilbake.. Don't mess with the angry norwegian!
Fikk iallfall tak i mye fint!

Klokka halv fire reiste vi paa restaurant, foer det bar videre til Walmart og Meijer (meijer aapnet 6 am) og de slitne sjelene var ikke i seng foer 7 30. Men utrolig artig var det da!

tok en lur paa vei hjem - da passer det straalende at Amy kjopte nye puter!
walmart er klar for jula, ja..

saa fresh ser jeg ut naar jeg har shoppet hele natta.. hoho

fornoeyd chica som har faatt masse ting til en billig penge. Sparte over 300 dollar faktisk, for eksempel var loepeskoene mine paa salg til 40 dollar. (asics nimbus, pappa) og de koster til vanlig 140. Score!
Ikke overraskende, har dagen i dag gaatt med til soving. Men naar man sover paa skulderen til kjaeresten, saa foeles det ikke saa bortkastet likevel :) Haha, maa forresten sitere servitrisen paa Buffalo Wild Wings fra foer i dag: "Dere to er et kjempesoett par! Jeg vet dere fortsatt gaar paa high school, men hvis dere to faar barn en dag faar dere en kjempesoet unge" ehhe, smaakleint ja. Direkte amerikanere ja, sier aakkurat det som farer gjennom hodet deres der og da haha.


 Men, det er en ting jeg lurer paa. Vurderer aa ha en liten spoersmaalsrunde her paa bloggen, dersom det er noen som er interessert i det og har ting de lurer paa? Isaafall blir jeg glad om du kommenterer dette innlegget

Hugs and kisses, Stine






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar