lørdag 11. mai 2013

niagara falls

Heihei alle sammen!
Nok en gang har det blitt en stund siden jeg har oppdatert her.. Men som det sies, ingen nyheter er gode nyheter! Har kost meg masse de siste ukene, og nyter hver eneste dag som det skulle vaert den siste her i statene. Bildedryss fra siste ukene, og ikke minst turen min til NIAGARA FALLS. Aah, beauty!





Vi tok baaten "Maid of the mist " opp elva og helt frem til fallene. Det var en helt spesiell opplevelse!Tusenvis av tonn som tordner ned, rett ved siden av baaten.. Det maa bare oppleves









Noen bilder av randome oeyeblikk med noen av de fineste jentene jeg vet om :


vaart lokale forlatte hus. geeeh, skumle saker





flotte friidrettslaget mitt etter to stykk andresplasser i ctil bildetekst


b dub paa natta med laget.. gotta love it, selv bilder som dette!

nil
 Nu sier jeg takk for meg for denne gang! love y'all

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar