fredag 22. mars 2013

not all those who wander are lost

.. sa Tolkien en gang. Smart fyr.
 I dag har mine fine venner og fine, hoeylytte.... freshmen og jeg vandret til fantastiske Chicago!
Det hadde seg nemlig slik at alle 9.klassingene paa skolen faar reise til Chicago paa skoletur, for aa se Romeo og Julie paa Shakespeareteatret paa the Navy Pier i Chicago. Noen ekstra plasser var igjen - saa gjett hvem som snek seg med!
En fantastisk dag var det, og Chicago er en virkelig stor by! Det minnet meg mye om NY, bare stillere og renere, haha. Fint var det ihvertfall, og denne jenta skal definitivt tilbake foer hun reiser hjem! (noe som naermer seg med skremmende hastighet..) 


Navy Pier


Gruppebilde. Legg merke til han fyren til venstre for meg. Han gaar ikke engang paa Quincy, vi bare tok han med paa bildet for moro skyld. Han er vaar nye venn fra California, haha

 Ana - Megan - moi

 awwe, fine teateret! Denne forestillingen var virkelig fantastisk, jeg likte den utrolig godt! Saa trist, men utrolig godt spilt :) Creds til Chicago Shakespeare Theatre!

 Ble jo tid til shopping i dag ogsaa, saa naa er jeg og Ana stolte eiere av en yacht med helikopterflyplass OG helikopter. haha, iwish
 Chicago Skyline
   
Pretty city!

Har jeg forresten fortalt dere at jeg har bestilt meg kjole til prom? Her er saa den, og akkurat naa krysser jeg baade fingre og taer og laar for at den skal passe naar den en gang kommer i posten, haha. 


Resten av helgen skal jeg chillen med venner, trene og gjoere littegranne lekser kanskje. Deadline har jeg visst ogsaa. Og et par hundre andre ting... Travelt liv, men er jo saann jeg liker det!

hugs and kisses, Stine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar